Gaah -!!

Gaah - !!


Har suttit i timtal nu och försöker hitta ett bra , billigt äkta löshår ..
vill ha "nagelslingor" i human hair och vill att det ska gå och färga ..
går ååxå bra med trens för då kan jag göra egna vaxslingor =) .
Vill inte lägga ut mycket pengar på det för det finns ett ex antal viktigare
och behövligare saker jag heldre lägger pengarna på ..

anledningen till varför det ska gå att färga är ju för att jag just nu e svart hårig
och sommaren är snart här så måste göra mig MINST något åt håller ljustbrunt ..
Var ju svart hårig i sommras , vilket jag ALDRIK kommer göra om blir blekt på
engång och fr färga det MINST 3 ggr i månaden !

hittade en jätte bra sida www.virgio.se , där hadde dom mycket olika hårtyper
färger och massa tillbehör . men NACKDELEN där var att det stog inget ifo om håret ...
så mejlade dom och frågade om längd , bredd och om färgning HOPPAS på svar till
i morgon för vill VERKLIGEN göra något åt mittt hår NUUUU =)

Så är det någon som vet om något ställe där dom säljer ÄKTA remy "human" hår
till en billig penning och som går och färga och allt det kan vara så hojta gärna till =)

Nu blir det strax sängen .. ger upp hårletandet för i dag .. Måste vara pigg till i morogn
när jag och barnen ska ta oss ner på stan och köpa mitt EFTERLÄNGTADE chi san så man
kanske kan få vara pigg och orka med vardagen för engångs skull !! Utan att ALLT ska behöva
kännas jobbigt lixom .. Kunna kliva ur sängen på morgonen utan att känna attn PRECIS allt e jobbig
som har med dagen att göra ..

Nu vaknade Stora prinsessan Engla åxå , så nu ska jag ta henne och lägga mig , kan tänka mig att
det blir som igår natt att hon ssover mittemellan mig och Pälsk i natt åxå =) , Närhetssjuk har hon blivit
på senaste dagara MYYYSIGT <3 .

Älskar er mina vackra barn <3<3
och Diig min Underbara pojkvänn Stefan Sundin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0