Härligt med Övertrötta barn ;)

Ja , Korvstorganoff och ris blev det till middag i dag =) .
Nu sover barnen , Engla var så himla trött när kl var 18.30 så hon bara grinade och skrek .
Om allt åxå , hon skulle inte ha pyjamas , hon skulle ha pyjamas , hon skulle INTE ha hjälp
attt sätta på pyjamasen , hon skulle ha hjälp att sätta på pyjamasen . och väl inne i sängen lyckades
hon peta sig själv i ögat så hon grät över de i en kvart åxå , men efter den kvarten somnade hon på 2 sek !
Hääärligt med övertrötta barn =) .

Min högsta önskan är att dom får en dagisplats snart ... det är ju synd om dom att dom ska behöva vara
hemma hela dagarna och inte träffa kompisar =( ... Pratade med Dagisplatschefen förra veckan och dom
hadde inte kommit ner till Engla & Tindra i kön än ... men dom har ett system som funkar så att efter 4 månader
är man garanterad en plats , så om inte för ska dom få en plats till första juni ... vilket kommer bli hel knas tycker
jag ! Eftersom det är då sommarlov och allt är . Hmm , väldigt DÅLIGT att barn ska behöva vara utan dagis så
länge !!! Vi är snart inne på 3:e månaden utan dagis nu !!

I morgon hadde jag tänkt att vi skulle åka till leklandet , Jag , Engla , Tindra , Pälsk , Mamma/mormor och lillasyster Ida . vilket skeet sig ... eftersom jag inte tänkte på att Pälsk jobbar och lillasyster hadde jätte ont i örat .. Så leklandet får det bli en annan dag ..

en sak som e riktigt säkert som jag ska göra i morogn iaf är att åka ner på stan och köpa Chi san . Det är ett
natur preparat emot trötthet och orklöshet ! och jag hoppas för gudarna att det funkar ! för jag är så fruktansvärt less på att må så här .. Trött 24/7 och orkar ingenting . Bara snurrar i huvudet och känner mig helt orkeslös .
Så förhoppningsvis så ska det bli bättre med det där !

Ikväll är det massa bra på tv =) , Efterlyst , Andra avenyn , fuskbyggarna och det okända =) .
Tråkigt bara att tre av programen är samma tid , tur att det finns Play att titta på =) .

Nu ska jag ta och plocka undan lite innan all tv börjar =) .


Älskade Änglar <3<3
Älskar er mina Änglar ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0