Natti Natti !!

Nee , Nu blir det Natti natti så man är pigg inför morogndagen , får se vad den har att erbjuda =) .

Blev ingen teve heller för alla playkanaler funkade ju inte =( . Så fick inte se hundcoatchen , sveriges värsta bilförare och Sveriges fulaste hem =( .. Men har ju desto mer att titta på i morogn om om vill fungera då =) .

Älskar er mina vackra barn , ni är mina allt och jag gör precis allt för er !
Finns INGET jag INTE skulle göra för er två , det är ni som är ljuset i mörkret ,
det är ni som är MITT LIV . skulle ALDRIG kunna tänka mig ett liv utan er <3<3

Och så älskar jag dig så klart stefan sundin =) , Du är mitt allt du med ,
Underbarar pojkvän än dig det kan man inte hitta ! Älskar dig av hela mitt
hjärta det är du och mina barn som finns där inne <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0