Städ ryck !

Ja , denna dag började inte så himla bra .. =( mådde verkligen som ett jysk i morse när jag klev upp huvudet bulta och ont i hela kroppen . Satt oss i soffan jag , engla & Tindra när Pälsk åkte och jobbade och kollade på Alvin och Gäget . Dom satt ju stilla i 20 min iaf =P ... Sen har det varit full fart ..

Tindra sover middag nu och jag fick ett städ ryck !! Dammat av överallt medans Engla tittade på Tingeling nu vela hon gå ut på altan och leka så ska ta fram kläder till henne så hon får leka där ute en stund . Medans hn gör de ska jag damsuga och torka golven åxå så är städningen för i dag klar !

Pälsk slutar kl 14.00 och mamma/mormor skulle komma hit vid 15.00 tiden så ska vi åka och stor handla ! Huua , känner inte för det i dag ! Nu när det är lön och allt kommer det ju avra sååååå mycket folk överallt .. Blir väl den vandliga svängen , City gross och willys .

Nu har jag tagit mig en förtjänt rök/kaffe paus ! Efter de ska jag hjälpa engla med kläderna , damsuga och torka golven som sagt och sedan hoppa in i en dusch och storhandla ...

Älskar er miina underbara barn ! Ni är mina allt <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0