Välkommen till min nya Blogg ! Startat bloggandet IGEN =)

Min Syster Elin frågade mig tidigare ikväll : Bloggar inte du längre ?
Mitt svar: nej , jag har inte tid och ork att fixa allt med header och allt
annat för att bloggen ska vara snygg! för jag tycker det är en självklarhet
att man vil blogga i en snygg blogg !  

Hon tyckte nog att jag var tråkig så hon erbjöd sig att fixa min blogg
och RESULTATET blev jag väldigt nöjd med =) Tack  för det Litte Sistha <3<3

Så som den heter : Mitt Liv Som Tvåbarns Mamma Och Allt Annat I Vardagen ,
är vad jag kommer skriva om i denna blogg =)

Jag och Pälsk har suttit och tittat på Guldfeber på tv3play 3 avsnitt som vi missat
och i ettutav dom avsnitten så spelade Eric och Mackan in en varsin låt som man
kan köpa på www.hampis.se ! Och gissa om dom e bra =) . haha , jag ska då köpa
dom iaf , Klockrena !!

Natt uggla som man är är man ju som vanligt uppe i denna tid , MEN egentligen borde
men sova för länge sen . Men sova får man göra i graven så =) .

I morgon är Pälsk ledig ifrån jobbet , så hoppas på fint väder så vi kan vara ute med trollena !

Tindra är ju tack och lov mycket bättre , hon har haft 40.5 grader i feber och varit jätte risig!
I söndags vid 18 tiden fick jag åka ambulans med henne för ho slutade andas , och det är andra
gången det händer nu . på juldagen hadde hon åxå hemskt hög feber och slutade adas och även
då slutade det med en ambulanstur in til sjukhuset .

Läkarn sa till mig i fredags att dom brukar inte göra någon undersökning när det händer 1 gång
men eftersom Tindra nu haft det tvågånger att hon tappat andan så där så skulle hon få åka upp
på en undersökning på sjukhuset nu i veckan och dom skulle sätta elektroder på huvudet på henne
och kolla hjärnkapalisiteten . För dom vet ju som sagt inte varför det blir så där utan det kan ju vara
ngonslags feberkramp , epelepsi anfall och det ska tydligen dom som sätter elektroderna på hennes
kunna diagnosera efter det ! SKÖNT !! För kan ju tala 9om att bdet är faan inte det roligaste när ens
barn inta kan andas och blir blå i ansiktet ...

Ne nu ska jag kika om det finns något att se på tv och sen sova och hoppas på att morogndagen har
något bra/kul att erbjuda !

Älskar diig Stefan Sundin !

Älskar er mina små Änglar , Engla och Tindra ! <3<3
Ni är mammas allt och jag gör ALLT för er !! <3<3


Kommentarer
Postat av: epb.

haha, det är alltid roligt att läsa folks blggar :D<3

så lite så :)<3

2010-03-24 @ 08:25:36
URL: http://bbloggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0